Planerna har ändrats och regn i Sydney!

I dag gick vi tillbaka till läKaren för att kolla mitt öra.. jag är bättre men inte bra. Han undersökte mig igen och konstaterade att jag inte ska flyga med mitt öra. Det kan tydligen vara farligt för trummhinnan med lufttrycket i luften på planet, så snäll som han var skrev han ett intyg på att jag inte ska flyga på minst EN VECKA! ok, och i går kväll bestämde vi oss och E avbokade resan om två dagar till Hongkong och värmen. Och idag efter vi varit hos läkaren kom regnet! Det är ca 15 grader och regn här i Sydney, men det spelar ingen roll. Vi har förlängt vårt boende i denna lägenhet en vecka till här och vi trivs! Så vi har nu mera tid i Sydney och om solen håller sig borta så får vi väl köpa en tröja till då! Nu håller E på att maila resebolaget och vi ska få tag på en scanner och få i väg sjukintyget till resebolagat och ett kvitto på vår avbokning. Sen är det bara att hoppas att vi får tillbaka pengarna, då vi har avbeställningsskydd! Men det känns rätt. Jag är hängig i dag, ligger mest och läser bok och vi slappar och E kollar film. Så vi blir kvar här i Australien ett tag till och vi GILLAR DET!

Halsduken på så går det att vara kvar i Sydney ett tag till! ( bild från färjan i går)

Kommentarer
Postat av: andreas

hej på er!

Jag viste inte att lärare tittade i öronen i australien??? ha ha ha de.

2011-05-25 @ 10:55:52
Postat av: Frida

Allt är inte som Sverige här på andra sidan jorden, det är lite bakvänt! och vi LÄRARE kan göra nästan allt! hahaha!

2011-05-25 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0