Minigolf och första ölen!

Måste börja med att skriva att vi i går kväll satt och kollade när Eric Saade sjöng i Tyskland och kom trea, de va inte dåligt! i Australinen visar de också Eurovision contest, fast dagen efter då! Men Danmark var helt klart bäst tyckte vi, annars mest skit måste ja säga!
Tack Hofski för korten på barnen!! vi såg det i morse på mailen! =) Och alla andra kort vi fått på våra vänners barn och mina brorsdöttrar gör oss glada!
I dag hade vi även en solig och varm dag. Vi tog en promenad till stranden och längst strandpromenaden och njöt av hur fint allt är här i " Surfers paradise" ! Vi åt en god lunch i solen för att sedan gå och spela minigolf. Tror E är lite sugen på att golfa men han fick nöja sig med minigolf idag. Han vann givetvis över mig, men roligt hade vi ändå! Och ja fick en Hole in one! =)
Sen gick vi in på Hard Rock Cafe som de har här i stan och jag tog min första kalla öl på länge, (då magen gjort ont ) men i dag i solen var det gott med en öl!
Vi har packat våra väskor nu i kväll och i morgon checkar vi ut från denna lägenhet och lämnar "Surfers paradise" och Guldkusten. Vi ska hämta ut en hyrbil i morgon kl 10.00 och köra en fyra dagars roadtrip längst östkusten här i OZ denna gång. Första stoppet i morgon är Solkusten! " Sunshine coast"! Vi har haft en underbart bra och härlig vecka här på Guldkusten och hit skulle vi lätt kunna åka igen! 
 
Ja spelar golf!

Ett sista kort på Staden och dess skyskrapor som jag tycker är så mäktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0