Min söndag!

I natt har det regnat!! och åskat och blixtrat!! Herregud vad det regnar när det väl regnar här! Men i morse när vi gick upp för att äta frukost sken solen igen! I dag klockan 11 gick E i väg för att sitta 6-7 timmar på en sittning! Och för er som inte vet vad det innebär så ska han i dag sitta i en studio hela dagen och bli "gaddad"! Han ska tatuera sig! Det har han velat ändå sedan vi kom hit till Bali och i dag är det dags! Så i eftermiddag/kväll kommer hans arm se betydligt annorlunda ut! Han får denna tatoo av mig i present så jag hoppas han bli nöjd, med motivet han valt att få tatuerat på sin arm för all framtid!
Jag själv ? ja, jag ligger i sängen och har sett på nyaste avsnittet av "Desperata hemmafruar ! Nu dricker jag avslagen cola light ( det hjälper mot smärtan i magen...) och nu tittar jag på nått roligt nytt program på tv4 play- Herr och fru! Det är underbart skönt med internet och att se lite svenska tv program också är bra mysigt! Så detta är Min söndag! Ja ska även ta min bok och gå till poolen om en stund, men jag har inge bråttom! Det är ju som sagt söndag även här!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0