Många timmar i bilen längst östkustens landskap i OZ!

I dag började dagen med massa regn så det var ju väder för att sitta i bilen hela dagen! Vi lämnade Byron Bay och åkte vidare längst landskapet och kusten. Mycket grönska och berg här och det påminner en del om Norges landskap tycker jag. Såg massa känguru`s längst vägen, precis som våra rådjur står de i grönskan och käkar! Lite häftigt tycker ja! De satt även på en golfbana vi åkte förbi, mitt bland golfarna och käkade! Det har blivit lite små stopp längst vägen i dag men vi har mest suttit i bilen. Vid 17.30 tiden var vi framme i staden Port Macquarie. Det verkar vara en lugn stad vid havet. Vi har checkat in på ett motel " Aston Hill Motor Lodge" och fått ett fint, stort rum så i kväll har vi käkat grillad kyckling och massa gott och slappat vid tv:n. När jag skulle lägga in kort från kameran till datorn så funkade det inte!!!??? Den är trasig!! Alltså sladden mellan kameran och datorn är trasig.. hm.. så det funkar ju inte när vi reser och ska ta massa kort! Så vi får helt enkelt köpa ny kamera i morgon då! Kanske ska passa på att köpa en Värsting kamera då! ( Kanske en för tidig 30 års present till mig själv!?) I morgon fortsätter vår roadtrip och det blir många timmar i bilen mot vårt mål, SYDNEY!
Hoppas jag kan visa bilder snart!!

Kommentarer
Postat av: linda

Hej Frida =) min nya mail adress är [email protected] hoppas den funkar =)

2011-05-20 @ 09:24:11
URL: http://lindaslyx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0