En dag vid poolen är inte så fel!

I dag var det finare väder och solen lyste så vi la oss vid poolen. Min mage är lite bättte men inte alls bra och E hostar och är förkyld så vi tar det lungt. Alltså vi båda har känt sen vi kom att Bali inte var som vi trodde eller förväntade oss alls så vi har ingen lust eller ork att se mer av Bali nu så att ligga vid poolen en dag är inte så fel! Vi kommer att lämna Bali tidigare än planerat och åka tillbaka till Australien! Vi känner att vi vill se mer av OZ och guldkusten och Sydney så på måndag åker vi tillbaka till OZ! Det känns jätte bra! Pågrund av att vi inte gillade Bali så mycket som vi trodde så har jag drabbats av hemlängtan! Men TACK vare uppmuntrande mail från mina vänner L och J och från mamma gör det saker lättare och jag fick energi av att få kort på mina brorsdöttrar, Hanna och Tilda!
I dag en bra dag vid poolen och att simma, sola och läsa bra böcker om dagarna är inte fel alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0