Det känns bra att komma tillbaka till Kuta igen!

I dag checkade vi ut från resorten i Candidasa och tog en taxi tillbaka till staden Kuta. Det tog ca 2 timmar med taxi och vi betalade knappt 150 kroner! Vi kom tillbaka till staden där fart, fläkt och partylivet står i centrum. Men det känns så bra! Det kändes bra att komma tillbaka till " The 101 Legian" hotellet, det nya fräscha som vi bodde på första veckan! Mitt i smeten av Kuta och folk överallt, det är nog mer vår stil ändå mer än regnskogarna eller ett stort, öde resort. Personalen kände igen oss och vi fick ett rum, denna gång högst upp, nära poolen på taket. Här ska i vara nu i helgen, ja ska gå på en till manikyr och få naglarna i ordning och målade igen innan vi åker tillbaka till Oz, annars blir det bara lata dagar vid poolen!
Magen gör ont än, E hostar än och hemlängtan har inte gått över än för mig, men att få mail från vänner o familj hemma hjälper mycket och massa kort på mina Brorsdöttrar och våra vänners barn ger energi!

Hoppas ja sover lika skönt som sist jag bodde här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0