Två veckor kvar!!

För er som inte vet om det än så är nu sista flygbiljetten bokad och betald - hem! Så om TVÅ veckor i dag onsdag slutar vår långa resa och vi kommer hem! Vi kommer att flyga Peking-Moskva-Stockholm, så om två veckor på kvällen landar vi på Arlanda och på Svensk Mark! Det känns helt overkligt att resan snart är slut och att vi då kommer hem! Men det går inte att resa hur länge som helst och det kräver energi och pengar.. Men vi har haft det fantastiskt och vi har upplevt och sett massor! Men det är skönt och komma hem också, till de man saknat och de som saknat oss och till en vardag hemma igen. Och det som är kul är att jag fortfarande är ute på resande fot men ändå har jag fått ett glädjande mail, så jag har redan 88 inplanerade timmar att jobba på mitt extra jobb F i Juli så det känns kanon och mer kan det bli! Så om Två veckor kommer vi alltså hem!
Men nu åker vi vidare, i dag i ett regnigt Hongkong, till ett nytt hotell för de sista dagarna här i Hongkong och sen bär det av till Peking på söndag, till Muren och massa billig shopping! Så ja, vi kommer hem med mer väskor om två veckor och tyngre bagage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0