Saker jag inte klarar mig utan under en långresa..

Det finns några saker jag inte klarar mig utan och det bara är så! Jag är verkligen ingen sminkmänniska då mascara räcker gott el speciella dyra märken på sakerna eller produkterna utan väldigt enkel men det finns några produkter som jag inte skulle klara mig utan under en lång resa från Sverige och som ja bara måste ha med mig!  Ni som känner mig vet ju att jag är BEROENDE av mina rosa läppsyl och inte klarar många minuter utan och jag hade med mig MÅNGA i väskan när vi åkte i början av februari och även Niveas ansiktscreme som jag använder dagligen hade jag bunkrat upp med i bådas necessärer så att de inte skulle ta slut.. Men gissa om jag blev glad över att de här två produkterna fanns i Australien! Och även här i Hongkong finns Nivea krämen ( och visst klart ja visste att niveas produkter är stora men att det även fanns på andra sidan jordklotet gjorde mig glad! Så jag har köpt på mig under resan ( fast jag hade kvar) så jag kommer aldrig att bli utan om man säger så! Men det är en till produkter jag använder och inte vill vara utan:
Idomin`s läppbalsam! Det är en super bra produkt som jag använder varje kväll på mina läppar när jag ska sova ( efter ja pussat men sambo godnatt, då han inte kan förstå att jag kan ha "rumpsalva" (!) på läpparna! Men detta är faktiskt läppbalsam och den är så bra! Och denna lilla tup är så dryg så den har räckt hela resan, kanon bra! Ja, jag kanske är lite rastlös som lägger upp de här på bloggen, men jag tvingar ingen att läsa det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0