En riktig slapp söndag i solen!

I dag tog vi en promenad som alla andra dagar in till stan och i dag var det ännu varmare så det blev snabbt ett dopp i poolen som avkylde bra då den stora poolen är så kall... men annars har vi solat och läst och haft det riktigt slappt, även ätit en god sushilunch. ( Väldigt synd att vi inte kommer till Japan alltså då vi båda är sålda på Sushi! Och NEJ, det är inte bara rå fisk!! Ja trodde också det först men det är ris med grönsaker, kyckling, tonfisk, lax el vad man vill ha. Jag älskar tonfiskrullarna ( givetvis kokt tonfisk då det även finns rå tonfisk) och massa soja.. mums!! Bränner gott i kväll efter dagens solning.I kväll packar vi våra väskor IGEN! I morgon lämnar vi Palm Reef och lägenheten för att checka in på ett hotell i staden, centrum av Cairns. Det blir en natt där för att unna oss en god middag på stan i morgon kväll, en öl el två för att fira Sveriges nationaldag och en bra avslutning i Australien för denna resa! 
För er som missat det - På tisdag flyger vi nämligen mot Hongkong! En resa som börjar tisdag lunch för att sedan nå vårt mål lagomt till Onsdag förmiddag - Hongkong!

Dagens utsikt från gräset där vi legat och läst och solat!
Nu ska jag packa vidare och E håller på att laga en god kycklinggryta.

Kommentarer
Postat av: anna

Mitt mål är att lära mig äta sushi , ser så himla gott ut, men det smakar så mycket fisk hihihihi

2011-06-19 @ 11:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0