Kom på att jag snart tar examen!

Tiden går fort, åren går fort och januari går fort!.. jag kom på att jag faktiskt tar examen snart!! Jag har snart läst klart mina tre och ett halv år till förskollärare och på fredag är jag färdig examinerad förskollärare! Känns så skönt och jag känner mig färdig med skolan nu och verkligen redo för arbetslivet! I mitt kommande yrke blir man aldrig klar eller färdig, man utvecklas och man lär, faktiskt så lär man sig mycket av alla härliga barn!
Denna helg har jag än så länge träffat goa bus H, tjejen på 2 år, söta lilla T, tjejen på 1 månad och två veckor, Spralliga härliga B, killen som är nybliven 7 åring ! och tittat på en liten nyfödd 2 dagars bebis tjej!
Barn är unika, barn är kompetenta och barn är härliga på alla sätt och vis!
Så snart väntar arbetslivet som förskollärare, MEN först vår härliga långresa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0