Smärta och katastrof!

I natt har jag haft världens smärta i mitt ena öra! Fick ofrivilligt vatten i örat från vågorna i fredags och har känt av smärta i mit ena öra sedan dess men väntat ut vattnet i örat. Men i natt svullnade det upp och smärtar ända ner mot halsen och det gör såå ont i örat! E hittade en medicinklinik i närheten så vi gick dit i morse, Läkaren var säkert 80 plus men han undersökte mig och konstaterade att örat var infekterat och svullet och att jag skulle få medicin och öron droppar... så till Apoteket först och sen fick E hjälpa mig att droppa örondropparna i örat.. sen tog ja smärtstillande som jag fick utskrivet.. så nu känner ju mig helt seg.. soffan framför tv:n får det bli nu... varje tv kanal här och nyheter hela tiden om den katastrof jordbävningen som utbröt i Nya Zeeland i dag.. fy va hemskt tragiskt och det är redan 65 personer bekräftade döda och mer lär det bli....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0