I dag har jag bränt mig...

I dag har vi solat och badat och bränt mig mer.. gud solen är så stark och vi smörjer och ligger inte alls länge men det är en stark sol alltå. I dag åkte vi till Fremantle, en annan förort till Perth, dock större än Scarborough, Ett fartfyldare ställe med massa marknader, affärer och restauranger. Vi shoppade lite och gick även till ett ölbryggeri som E verkligen gillade. Det var en massa god öl där som bryggdes på plats. Vi åt en god middag på kvällen och sedan på vägen hemåt åkte vi till Kings park som ligger på en kulle i Perth, där man kan se hela staden och alla skyskrapor och floden, swan river. Mäktigt att se staden upplyst på kvällen. I Kings park var det massa människor. stora som små som hade kvällspicknick och bara softade.. avslappnande stad detta och det blåser så mycket i dag! Blåsten är både bra och dåligt, det är skönt att det fläktar men det blåser sand i ögonen på stranden.. Men det är härligt här alltså, vi börjar komma in i Oz stilen som Tomas sa i kväll...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Frida! Oj vad ni solar och har det gött :) Passa sig så att du inte bränner sönder dig helt och hållet, smörj in dig ordentligt, du hinner ligga och pressa under solen några veckor,ehh månader till... ;) Så varmt och skönt ni har det, fina kort, härliga stränder :) Jag längtar efter att få befinna mig på en lång fin sandstrand, varmt, soligt och fint väder, semestra, känna lugnet och upptäcka nya platser :) Här hemma är det -21, det är verkligen skitkallt, det har snöat en massa, så mina kvällar har gått åt till snöskottning, så himla töligt! Jag vill ha vår nu!!! ;D Ha det så himla bra och njut! :) KRAMEN

2011-02-13 @ 09:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0