I dag har jag badat fötterna i både havet och "floden"!

I dag har vi haft en lugn dag på stranden med ständig skugga, då det varit mulet i dag, men givetvis tog solen ändå och jag brände mig igen.. så ont i örat än och bränt mig.. men vi har det rätt gött ändå! I kväll åkte vi in till Perth med Tomas och åkte till ett ställe som heter "Appelcross" vid Swan River, den enorma "floden" som är mer som en sjö(!) som ligger i och runt staden. Där kunde man i alla fall "vada" ut på sanddynor till andra sidan, men i dag var vattnet för högt så ja kom knappt halvvägs men det var rent och fin botten som i havet så det var ett väldigt fint ställe,(bilder på resdagboken) Så jag fick i alla fall bada fötterna! Har inte badat annat än fötterna några dagar eftersom mitt öra gör ont, även om jag inte vill doppa huvudet så gör vågorna det omöjligt att inte doppa huvudet! E är som ett barn när han simmar med vågorna och tycker det är jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0