Vardagslyx!!!

I går kväll tog vi taxi 10 minuter in till centrum av Sanur. Väldigt lungt och lite halv dött tyvärr, men åt en god grillmiddag med gott kött! Sen shoppade vi solglasögon och jag tog en Manikyl, Så skönt med nagel och händer vård och ja nästan somnade bara av det i stolen när hon höll på att fila, massera och sedan målade. Jag fick ett fin röd färg med små söta blommor på! E är för rolig, när hon hade målat klart så säger han:
-nu ska hon klistra fast blommorna eller? "
- hahaha!!! Nej, hon målar på dem sa jag. 
- Va? gör hon? ( Han var helt imponerad när det var klart!)
 Och jag med! Det blev jätte fint! Så detta kallas jag vardagslyx!
  

Sanur är som sagt ett väldigt lugnt ställe så vi nästan funderar på att åka tillbaka till Kuta, men först ska vi vidare i morgon, upp till regnskogarna och ett ställe som heter Ubud! För det är ju en speciell dag på lördag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0