Solat och snorklat på Rottnest Island!

I dag tog vi våra cyklar igen, trots skavsår i baken!=) och cyklade till en fin strand. I dag är det klarblå himmel igen och varmt. Så vi har solat, badat och E har snorklat! Jag har legat i solen och läst en bok på stranden mest hela dagen och det är det bästa tycker jag! I dag när det är fint väder igen blir stränderna och alla berg och Naturområden finare på nått sätt men ändå är känslan kvar att det är lite för nergånget och inte alls så fint som de gör reklam för här på ön.. och stugan är sliten , så en natt kvar nu och i morgon går färjan tillbaka på eftermiddagen och då åker vi ända in till Perth stad, där vi ska bo två veckor i en lägenhet mitt i city av Perth!

GRATTIS till min bror som fyller 35ÅR i dag! Ha en bra dag i Stockholm med småflickorna i Pippi och Emils Värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0