Nu är vi uppe i regnskogarna utanför Ubud

Efter en timme i taxin var vi uppe i bergen och i staden Ubud. Utanför staden, uppe i regnskogarna ligger vårt hotell. " Natura resort & Spa", det visade sig att E hade bokat en LYXVILLA! Här finns bara villor omgivna av grönska, naturen och några härliga pooler och spa anläggningar. BaliLYX! Vår villa med tillhörande EGEN POOL och terrass är på ca 100 kvadrat!! Badrummet är enormt med utomhus badkar! Och rummet är stort och en trappa ner till terrassen och poolen. Välkomstdrinkar, Badrockar, tofflor och skrev jag EGEN POOL eller??!! Utsikten är den enorma regnskogen och villan ligger högt upp så utsikten är väldigt fin. Miljön känns avslappnad, lugn och tyst. Enda minus är alla Ödlor, fast jag vet att det inte kommer fram när vi är i närheten men ja ser dem i bland och der räcker för att ge mig kalla ilningar...
Vi la oss vid vår pool och solade, badade och beställde Room Service! Här ska vi bo nu i helgen och fira Valborg och E`s födelsedag! Så i morgon lär det bli massor av spalyx!

Utsikten från vår villa och terrass!

Sängen och våra drinkar!

Vår terrass och vår egna privata pool!

Utomhusbadkaret!

Jag tar mig ett dopp i poolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0