En dag på BALI!

I natt vaknade jag av regn som öste ner! Men i morse vaknade jag av sol och blå himmel! Så det regnar här på kvällar och nätter och i bland kan det komma lite på dagen, men alltid varmt ( 30 grader i dag oxå) och hög fuktighet! Så i dag efter frukostbuffèn gick vi till poolen. Solat, badat och haft det gott!

Jag tar ett dopp i den härliga varma poolen!

En flaska till E och ett glas till mig! ( i min är det dock ingen alkohol, bara en god hälsodryck! )

Vi tog en promenad förut för att få lite lunch, 2 minuter sen är man svettig! en snubbe började tjata på E att han skulle köpa t-shirtar av honom, E sa att vi kommer tillbaka efter lunchen. Vi åt Bali`s natinalrätt till lunch, nasigoreng med kyckling, mycket gott! Sen gick vi till snubben för att kolla in hans t-shirtar och han skulle ha 600 kr för två stycken Billabong!! Men lägg av vad han testade E då! nej pruta, pruta pruta ska man och E kom därifrån med två t-shirtar, billabong, ( garanterat kopior men vem bryr sig ) för 40 svenska kr! De var bra pris!! Jag köpte ett par nya solglasögon, ca 7 svenska kr! Bra de !

Nu softar vi en stund på rummet och sen blir det väl ut på stan igen! Påsken är här och inget vi märker av i detta land direkt mer än att det lär tydligen bli mer folk här! Massor av OZ folk ( Australienare) som åker hit på semester över påsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0