Det blir inte alltid som man tänkt sig..!

Villan och poolen är jätte fin och utsikten enormt fint, det är lungt och stilla. Det är Balilyx ! MEN det blir inte alltid som man tänkt sig...  Ödlorna som är överallt på Bali var även i villan! Fulla taket! .. Det spelar ingen roll att de kom och sprutade nått medel som egentligen är för småkryp.. de var överallt i taket och väggar! Mycket kan man stå ut men det blev för mycket så natten var jobbig med lite sömn.. så vi packar i hop och lämnar villan i dag.. Hoppas på bättre lycka på nästa hotell i en annan stad, det var inget för oss här uppe i regnskogarna..
Min älskling E fyller år i dag och han ska få njuta av dagen ändå givetvis och vi har ätit en god frukost, fått massage och aromaterapibehanding på vår teerass och E fick en stor Gin och Tonic att njuta av i poolen! och i present av mig ska E få något som han verkligen vill göra här på Bali!.... Dagen blir bra ändå fast det inte alltid blir som man tänkte eller planerat. Men det viktigast under vår resa är ju givetvis att må bra, trivas och känna glädje! Så vi drar vidare till ett annat hotell några dagar..


Kommentarer
Postat av: systerryster

jag vill önska min älskade bror grattis på födelsedagen! har iget nummer o ringa så jag hoppas att du finner min hälsning här i ställt, o inte va du inne på skype.. men jag hoppas att ni har haft en underbar dag även om ödlorna är överallt, vänta tills ni kommer tillthailand:P om ni sa dit! men men här är det typ sommmar så det är nderbart, 5 veckor kvar i skolan så tiden rullar på här oxå.. grattis på födelsedagen o ta hand om er, hälsningar syster o dave! hälsa fridus!

2011-04-30 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0