VISUM och Försäkringar och mycket mer!

Det är inte BARA att flytta till värmen och till ett annat land inte! Mycket som ska fixas och göras och framför allt just nu, fixa Visum! Det gjorde vi i går och hoppas på godkänt! Sen är det så viktigt att fixa rätt och bra försäkring!
SEN när visum och försäkring är fixat, jag då är det tid för vaccination framöver nu, två sprutor!
Sen är det biljetten kvar, att beställa en enkel biljett till värmen! Mycket spännande men samtidigt skrämmande!
Min mamma sa: - den största utmaningen bli att packa allt jag ska ha under ett halv år, i EN VÄSKA!
Det är nog sant! Klart jag fattar att det finns affärer där, men vissa saker måste jag ha med, behöver jag ha med och framför allt vissa saker vill jag ha med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0