Ljusterapi på Hammarö!!

I dag har jag varit på ljusterapi! Kusten heter stället och jag fick sitta i en solstol i sanden! med bikini och shorts och värme och en massa solljus! Handduk och dryck fick man på plats. Alltså under en timme fick jag ligga i solljus och i 28 graders värme och slappna av, det var en annorlunda upplevelse och härligt att känna värmen i ansiktet och få ligga där och få massa solljus.. det kändes bra för kropp och själ och är något jag kan tipsa om, en annorlunda och härlig timme att unna sig en trist regndag eller under en stressig vardag! Men trött blev jag..
www.kustenhammaro.se! Det kan vara värt att unna sig eller sina nära!
Nu längtar jag ännu mer efter solen och värmen på riktigt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0